Monday 1 September 2014

Naik satu lagi anak tangga usia.............


Assalamualaikum....welcome september.....hihi....

30 August aritu..genap la usia aku 2* tahun... Alhamdulillah selama 2* tahun aku dpt bernafas di muka bumi ini dgn izin-NYA...

Tahun ni agk special...haha..sbb org pertama yg wish besday aku adalah my abam.. gigih tul dia belum kul 12mn...da wish2 bagai...terharu aku dibuatnye...huhu... dia duk tnye..x celebrate ke??...haha honestly...aku  x pernh celebrate besday aku...haha..cukup lah just ucapan dari kawan2 dan org tersyg.......hehe


#untuk kawan2 fb..weechat dan family tercinta..terima kasih byk2..... untuk my mum....terima kasih tak terhingga krn melahirkan TK kt dunia nih... I love u mum... muahh..=)
#aku der gak tertggu2 wish dari 2 person yg pernah aku syg dulu...haha..x der pun diorg wish..hahaha.x per lah...diorg da lupe kot...tp aku still igt besday diorg..haha....tgk la nnti.kot2 aku rajen.aku wish la time besday diorg nnti...
#mostly yg wish...mendoakan aku dpt jodoh...haha...mudah2an aku dpt la jodoh....insya Allah..=)

10 comments:

  1. Happy Birthday Haridar, may god bless you always and wish you dreams come true. All the best for your bright future ^_^

    Regards
    RP

    ReplyDelete
  2. Abang botak, happy belated birthday. :)

    ReplyDelete
  3. hepi bruffffdayyyyyy TK.. TK tu terima kasih kan.. :P semoga cepat2 dapat jodoh.. kawen dan cepat2 buat anak.. pastu anak beso dapat cucu plak.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah..terimas budak botak...hahaha..tgk la hujung thun...dtg la rumah..=)

      Delete
  4. belated happy birthday from me...

    ReplyDelete