Wednesday 25 September 2013

Fall in Love againn...

Assalamualaikumm...


Lama rasenye x update blog nih...haha..yer la...aku baru jer start keje setelah seminggu bercuti..haha.. masa cuti aritu aku saje jer try wat triffle n biskut marry berkeju..haha... hasilnya bole la...walaupun agak x menjadi...hahaha... Triffle x menjadi sgt....tapi biskut marie berkeju tu agk menjadi..haha.dpt gak la pujian dari akak n adik aku..haha.diorg leh lak pelik.pasal ape aku buat mende2 nih...hahaha..aku pun tak tau..mybe aku bosan duk kg x der wat pape...so saje je nk try resepi BFF aku tu....hehe..thnks to MY beloved BFF sbb ajar aku yg x berape reti nk memasak nih...hahaha


Hari ini...hati aku kembali berbunga...haha..camner leh berbunga nih??hahaha... semuanya terjadi semalam.. Alkesahnye..semalam ade sorg mamat nih add aku kat akaun fb real aku... aku ape lg just approved sbb mutual fren dia de gak kenalan dari club kete aku...so aku x jangkakan ape2 la...pas aku approved dia..dia terus tegur aku kt msj fb..aku pun layan jer la....hehe.dia pun satu bidang dlm pekerjaan aku cuma lain jabatan...mamat tu dari kelantan umur 23 tahun...muka dia agak kiut..haha..org2 kelantan kebykannye mmg muka kiut kan..haha..cair aku dibuatnye... pada mulanye kiteorg just borak2 sal kete...lama2 jadi mcm mesra lak....haha..aku anggap dia mase tu mamat star8 la...hahaha..tapi gaydar aku macam da bg signal yg mamat tu mybe plu...hehehe.. tapi aku just ignore jer la....tapi aku mula rase pelik..bilamana dia mntak ID weechat aku...haha.tht time aku da mcam syak sumthing yg dia nih mybe plu...haha...so aku pun lynkan jer la.. dari msj kat FB..terus berweecht lak...mase tu just borak2 biasa la...borak2 org2 star8..hehe..kire aku n dia still cover2 lagi..hahaha...

Nak di jadikan cerita pagi tadi...dia wish selamat pagi kat aku...hehe..aku pun reply la balik.... ape yg aku terkejut..dia ade sent pic dia nk g keje...haha..hadoiii...tgk pic dia tu.mmg kiut sgt..haha..saje jer dia tu nk pancing aku...haha..pastu dia nk pic aku lak...aku bg la pic aku yg x seberape nih....haha...start dari tu...bacaan gaydar aku da naik 70%...hahaha...yer la.kalu dak tu star8 mana mungkin dia nk send pic dia..kann..hahaha... pastu petang tadi....bacaan gaydar aku terus ke angka 100%....hahaha..bila mana dia send pic shirtlesss dia...hahaha...aku x der la nk terkejut bagai..sbb aku mmg da dpt agk da yg mamat tu plu...hehe... lepas dari tu...dia pun bgtau la..yg dia plu...haha..dan aku pun mengiakan gak yg aku nih plu...haha... Start dari itu hati aku kembali berbunga tuk memikat dak tu tuk menjadi someone yg istimewa dalam hati aku nih...haha..
rupa-rupanya mamt tu x jangka pun aku ni plu..dia sangka aku nih star8...haha..ofcoz la..aku nih star8 act ok...hahahaha.

Tepat pukul 9.00 mlm bersamaan 25.09.2013...aku decalare kapel ngn si dia...walaupun kami berjauhan...aku akan cuba untuk mencintai dirinya sepenuh hati.... dan aku harap kisah cinta kami bertahan lama... I LOVE YOU sayang... B harap syg pun cintakan B sepenuh hati....(^^,)

tadi aku ade gak nyanyikan tuk dia lagu AKU SUKA DIA dari Aina Tasneemm...hahaha.. walaupun sore aku x sedap...haha..pedulik ape aku...hahaha....



#Dia nk pgill aku B...haha..ok.aku pun iyekan jer....aku yg tak tau nk pggil dia ape..so aku pggil dia sayang jer la...hehe...#

21 comments:

  1. haha. orang kelate memang kiut. tapi aku hensem lah.
    haha
    maaf atas kepoyoan ku di sini.huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. eh Jazzlee. U jgn frustlah aku tgk tebuan tu slekeh semacam jee. arap janggut ja lawa, dagu pun tak perfet, kulitnyaaa pun gelap. x padan ngan ko yg handsome dan berkulit bersih and metrosytle lagi (trimas email gambag U kat aku). aku janji nanti kita jumpa hujung minggu nih kau grenti akan lupa tebuan tuh. Kalu aku jumpa budak Tebuan tuh aku tumbuk muka dia.

      Delete
    3. If jealousy had a smell. What would it smell like...? Smell like u... LOL

      Delete
    4. Org yg komen kt atas tu sakai gler..bajet cm bagus je nk kutok2 org..hehe

      Delete
    5. more angry than me..
      kau specis lembut keeee? nak marah pun biarlah cam jantan.

      fallen angle,
      hahahahaahhahahahahahahahahahhahaha
      cam nyah jeeee kau nih, lain kali nak marah tuh sepak jeee, x pun trajang ja
      if jeles smell like me or Jazlee, i like it. Jazlee sentiasa wangi kalu x camna nak jadi secreatary pada salah seorang GM kat Malaysia. nextime open minded sikit cam wing angle tuhh. please dont forget about your kurap. Hahahahhahahahahahahah

      Delete
    6. Nordin Jusoh..ang mmg ensem.hakhakhak...

      JAzzle: aku ramai gak member kelantan..tapi so far Alhamdulilah sumer ok...

      Rizal Zaidin: Terima Kasih atas komen anda itu..aku hargai sgt sbb sudi singgah kt blog aku nih....peace yaw...=)

      Delete
    7. This comment has been removed by the author.

      Delete
    8. This comment has been removed by the author.

      Delete
    9. hai jazlee...

      pertama sekali...aku nk ucapkan tahniah tuk ko ngn rizal...hehe...semoga mengecapi kebahagian ok...hehe..aku tumpang gembira....ko kate ko ade ngurat aku???
      haha..bila yer ko try nk ngurat aku??hahaha..pelik lak aku rase.....

      ok la tu..ko pun good looking n rizal pun good looking......kira sepadan la.hehe.. aku nih x der la kaya mane..setakat pakai myvi jer...tu pun pinjaman jer...gaji pun x la besar mane..cukup la aku wat tanggung diri n bagi sikit wit kat mak ayah kt kg...=)

      bydway jazlee..aku x berkesempatan lagi nk g segamat tu...haha..nnti aku free aku g n snap pic2 yg ko nak tu...tapi bila tu...aku tak tau...haha...ok...

      salam ceria tuk kamu jazlee...=)..thnks sudi baca blog aku..hehe

      Delete
    10. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. Wow....Hahahaha congratulation orang tua....selamat pengantin baru....eh silap channel lak hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..sengaiii ang.....kawen x lagi la..hakhakhakhak..=P

      Delete
  3. Panggil jer BF ko tu H, which stand for Honey...Yerla...ko tu kan Tebuan..~lalala :-P

    By The Way, harap ko berbahagia bersame org tercinta...and dah ader BF nie jgn malas nak berblogging udah ler yob...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha...thanks amir...actually aku x berape suke nk guna pggil B or hubby..haha..nmpk terlalu gedik.haha.tapi nak wat camner...kang tak accept pggilan tu...kang majuk lak dia..hahaha... thnks lagi sekali amir...haha....thnks sudi baca blog aku yg entah ape2 nih...hehe

      Delete
  4. berakhir sudah pencarian cintaku
    jiwa ini tak lg sepi
    hati ini tlah ada yg miliki

    tiba diriku di penghujung mncari cinta..
    diri ini tak sepi lg...kini aku tak sendiri...

    (",)

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. hehe..its ok JAzzlee......aku ok jer..x der la nk terguris hati ke ape.... la...ko nk g mane lak??? ko nih...rindu2 bagai..malu aku...hehehe..ape2 pun jazzle thnks sekali lagi sudi singgah kt blog aku yg x sebrape nih... ade mase singgah lg k...=)... ,

      Delete
    3. Fallen Angle...hahaha...sedap ang nynyii... thnks my frennn...=)

      Delete
    4. no hard feeling bro. kurap tu just reverse psycology... x tao plak ada org anggap serius benda2 lawak ni... haha

      Delete
  5. assalamulaikum tebuan kunning nampak hati ada sekutum bunga rose yang sedang merekar di dalam taman hati .oppssss bukan bunga kumbanghandsome datang dari negeri cik siti wan kembang .aka kelantan ,harap berbahgia dan berpanjanggggggggggggg.dan selamat berkapel he he .jadi macam fallen angel dan mr bobot dier tu hantar lagu le dah 9 bulan bersama .selamat melayar bahtera cinta jaga agar ia tidak karam di tengah jalan dek lambungan ombak yang ganas ,.

    ReplyDelete