Monday 26 January 2015

kawan si dia nak ajak aku bercuti??????

Aku balik keje tadi ptg dalam kul 3pm..tetibe..ade org wasap aku...dan org tu ialah kwn kpd si dia aku tu.. actually da agk lama gak la kiteorg tak berwasap or berweechat...lepas dia tau.aku tau maslah antara dia n sidia aku tu...dia terus senyap....entah ape mimpi mamat tu msj aku ptg tu...agak pelik sebenarnya....ok..aku ltk nama dia as zain(bkn nama sebenar)..haha

zain: oitttt...
aku: ape gilerr!!!..hahahah
zain:ko pernah  pergi tanjung sepang dok?
       :Hmmmmmmmmm
       :TANJUNG SEPANG..(motif nk capslock..=_=)
aku: ENTAH LA WEI...hahaha kat ner tu??
zain:hahaha..takpe2...kat kota tinggi gak
aku: kenapa?
zain: Nak belanja ko..
aku: MOtiffffff nk belanje aku...HAhahahhaha
zain:Mau bawak ko berbulan madu....:* :* :* :*(emoticon kiss)
aku: moifffff...ceytttttt...hahahahaha
zain:saje jeeeee...nak kenal ko lebih dekat..
        ya Allah ayat aku....hahahhaaha
aku: gaydick siak ayt ko...haha...

pastu perbualan kiteorg mati disitu...aku tak tau la kenapa ngn mamat nih...tetibe msj mcm tu...mcm dia rase kesunyian kot....hermm..entah la...actually...aku ok je nk kwn ngn dia nih...tapi tu la...aku risau kalu si dia dpt tau aku still contact kwn dia tu...terasa hati lagi la dia tu........

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Dan pagi tadi...Si dia pergi refer ker clinic ENT....sbb dia selalu complain dai sakit kepala..dan aritu dia de wat scan kepala dia......dan dia ade sinusitis aka resdung..sebab tu la dia selalu sakit kepala... dan paling tak di jangka...rupe2nye kt kepala dia ade bende lain..huhu...sedih aku time tu tgk scan kepala dia..tapi mende tu bkn la menyebabkan dia sakit kepala...my doktor said..mende tu biasenye akan stay mcm tu jer..jrg la mende tu membesar....lega sikit hati aku dgr... lepas jumpe doktor kat ENT clinic tu...aku suh dia g refer ke Neuro clinic lak...  pas tu aku msj..senyap lak mmt nih.....smpai la ke ptg..bru la dia msj.......

si dia: Aty2 balik k awk
aku: kul 3 tadi da balik da awk..huhu
si dia; oooooo...untung lahh...
aku: hehe....ngadeee...sy pose arini...
si dia:ye ke...so mlm mesti da x mkn da kan
aku: kalau awk nk makan...sy leh teman..=)
si dia: mmmm..tgk la caner t k awk.. ape2 pun selamat berbuka...buka ape je tu??
aku: thanks awk..sy tgh beli nasi lemak kat tmpt sy nih...hemm...doktor neuro cakap ape tghari tadi?
si dia:nanti la jumpe baru sy ckap....penat sy nk taip awk..huhu..kepala sy sakit nih..huu
aku:alolo..cianye...huhu...mak awk masak  x?
si dia: tak masak pun..mak pun tak sihat....alahaiiiiii keluarga berpenyakit....
aku: haippppp...awk....x baik ckp macamtu.huhu...sume ni ujian tuk awk sekeluarga...huhu
si dia: mmm..tau..hukhukhuk..
aku: so jgn mengeluh k..huhu...kalu awk nk mkan mlm nih..sy teman k..=)

pastu senyap da dia...tidur la tu agknye.........=).x per la..biar dia rest....byk sgt fikir mamat tu...
    

2 comments:

  1. wuuuuu .. pergi jer la awak ..
    X payah nak jaga hati sangat .. janji awak happy .. hehe

    ReplyDelete