Sunday 7 July 2013

Asus..Usus...

Assalamualaikum...

Hohohohoh..da lama x update blog aku nih...dah bersawang rasenye.hehehe....biase la sibuk sikit dengan kerja dan pergi keluar dengan skandal..hakhak... sebenarnya aku tak tau nak tulis apa kt blog aku nih...Blank..haha.macam blank ji hoo (kalau yang tengok program bersiri korea RUNNINGMAN tau la nama tu..hahahaha...)

Semalam aku balik kerja dalam pukul 6 ptg...sebelum tu aku ada la whtapps DK...

aku: wat ape?
DK: x der wat ape2...abg lapooooo...huhu
aku: owhhh....Jap g abg amik...
DK: nak g mane?
aku: nak g makan laaa..hadoiii..tadi kata lapoooo...abg pun x makan lagi nih...huhu
DK: ok...jap..nk siap2 jap..hee

Pas balik keje aku pun berdesupp pergi rumah sewa dia...tengah tunggu si DK ni bersiap..ade la 2 orang maknyah nih duk tengok2 aku...erkk...seram aku..sebenarnya area rumah DK nih mmg sarang maknyah..kalau malam2 ade jer diorg nih berlonggok menanti pelanggan...sape2 orang JB kompem tau nama tempat nih...kat susur.hahaha...

Ok DK da siap..kiteorg pergi la cari tempat nk makan...ingat nak makan kat restoran zz sup tulang..tapi masa on the way nak pergi restoran tu aku ternampak satu restoran nih..nama dia Anjung Warisan Restaurant...tempat dia menarik sebab boleh makan dekat anjung...kira ada meja lepas tu kita bersila time makan..memang rasa macam kat kampung..hehe.memang menarik...kalau sape2 kenal toi AF..haa...kate DK Toi nih selalu gak main angklung(betul ke aku eje nih)...tapi time aku dtg petang..x der la persembahan angklung tu..huhu...baru nk dengar Angklung tu sambil makan..

Kebetulan minggu nih ada pcfair kat Persada..so lepas jer makan aku ajak la DK teman aku pergi pcfair tu.....dia pun nak cari power bank..aku lak nak cari laptop baru..heee..(sambil2 tu leh usha anak2 ikan).. Sampai je situ...perghhh..ramai giler...tapi x la seramai kat KLCC dulu..lagi la sesak.. Masuk2 jer..terus aku g usha laptop2 yg murah2..kira under rm1k.. pusing2 mcm x byk je yg jual laptop...rata2 byk yang jual Power Bank..si DK da dpt da Power Bank dia..Dia beli power Bank brand yobaoo RM99 free thumdrive..thumbdrive tu dia bagi aku..hahaha..yeahh..macehh DK.. habis pusing2 DK ajak aku g booth Asus...dia kata brand Asus boleh tahan...kat booth tu byk gak laptop n netbook..dan aku terpandang satu netbook nih..x la kecik sangat...kira bole la....dan apa yg menarik dgn netbook nih..ianya TOUCH SCREEN....wow...mmg agk menarik...lepas duk belek2 dan tanya aku pun rembat je la..hihi.. harga dia RM1299..ok la kot..over bajet skit..hahaha dapat free gift bag,external dvd writer, wireless optical mouse n headphone.


yeahhhh...pasnih x der la nk berkongsi laptop dengan abang aku..laptop lama aku tu aku bagi kat abang aku...pakai la..haha..apa2 pun 8 tahun gak laptop brand compact tu aku pakai...byk jasa dia kat aku..=)..hope lappy baru aku nih bertahan lama gak mcm lappy lama aku tu...=)




#Lagi sehari kita nk berpuasa di bulan ramadhan..seronok sangat..hihi..mudah-mudahan puasa tahun ni aku dapat puasa penuh...in sha Allah. kepada semua yang singgah kat blog aku nih..Selamat Berpuasa Diucapkan..Jangan nakal2 ok..aku pun nk stop coceng kat bulan puasa nih..hahaha..#




No comments:

Post a Comment