Saturday 29 June 2013

Lelaki untuk Lelaki


Assalamualaikum...

hai.. Apa khabar..moga kalian sihat belaka..=)... saje je letak klip video lelaki untuk lelaki by rio sikumbang sbb lagu ni sal cinta plu..hahaha(ade gak lagu tuk golongan macam kita nih)..ni pun aku ternmpk one of myfren send link lagu nih kat facebook..so aku pun click n dgr lagu nih..not bad...huhu..

Mesti golongan macam kita nih pernah bercinta dan dicintai..(tapi biasenye x kekal lama)..mcam aku la..x pernah kekal....mesti putus di tgh jalan...aku sebenarnya tak tau apa yg aku cari dalm hubungan tu..mybe aku just have fun n having a sex..(warghhh..teruknye aku..T_T)....so far aku da terlanjur lebih 5 kali...dan 1st experiance aku tahun lepas agknye..kenal kat tagged....baru kenal..aku da ajk dtg rumah...(cuak gak mase tu pertama kali kan..giler r..)..kebetulan lak rumah aku mmg clear mase tu..huhu...mmg tahap keberanian aku ajak mamat  tu maen mmg tinggi...haha..sebab nk cuba....tapi mase tu aku rase lain...x best..huhu.x tau knp..sbb mamat tu ganas sgt kot..huhu..(abih dia bg luve bite kat leher aku...sib baik osmet aku x tegur..warghhh)....mase tu aku jadi bottom..(dia suh aku fuck dia..tp aku x pandai..1st time la katekan..tapi mmg sakit giler dia fuck aku)...pas dari tu aku rase menyesal..(kire tobat x nk maen lagi la..kira awal dan terakhir la)..tapi x pun....betul ape kwn plu aku ckp..if da sekali maen...ko akan ketagih nk wat lagi.dan ia jadi kat aku...huhu... tahun nih...aku ade maen 3 kali...huhu..ape nk jadi ngn aku nih...huhu..

Sekarang aku just berkawan je ngn dak kulai tu...aku pernah tnye dia..sape aku pada dia...dan dia kata nk jadi yg istimewa dan lebih dari seorang kawan...dan aku ckp..jgn mengharap lebih dari aku...dan bila masa tu sampai..aku akn jadikan ko yg istimewa dalam hidup aku..hahaha...sebab aku x nk teburu2..kang putus ditgh jaln lagi..so far kiteorg kerap gak jumpe..kdg2 tu aku anto dia g keje..kalu free aku amik dia la...semalam dia belanja aku mkn..haha..asyik aku je belanja dia mkn.padan muka..turn dia lak..hahaha....

Maybe kalau aku kapel ngn dak kulai tu...aku never to having a sex with him..haha..bole tak agknye ekk...huhu...aku harap bole la...huhu..ade org pernh kata..having a sex tu merapatkan kasih sayang..tapi bagi aku,entah la..kalu kita syg kat orang tu x semestinya kene wat sex...dan bagi aku wat sex tu macam merosakan hubungan...bila da puas..tinggal macam tu jer..dan aku x nk semua tu terjadi....

#malam nih JDT vs TRW tuk merebut piala FA..yeahhhh....gooo JDT.luaskan kuasamu..haha...aku nk g datatan JB tgk kt sane ngn mmber kete aku..hihi..# Dak kulai tu nk ikut..tapi aku x bg..hahaha(aku nk ckp ape kalu aku bwk dia jumpe mmber aku..kelu lidah aku nk berkata)# aku happy skrg,,sbb aku n bff aku da jd mcm dulu...cht kat whatsapps mcm dulu..sakat menyakat..hehe..hope persahabatan kite ni berkekalan yer#

4 comments:

  1. selalu dah dengar lagu ni kat blog indon... yang buat videoklip bf dia tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. .siyessslyy...ang x nak wat videoklip ngn bf ang..hak3

      Delete