Monday 24 June 2013

MMMMOVE FOWARDDDD..!!







Assalamulaikum....

semalam ptg2..rase boring giler..terase nk tgk wayang la plak...sib baik skandal aku dak kulai tu free..so ajk la dia g tgk wayang cite world war z...igt nk tgk kat tgv bukit indah or tebrau..sekali sumer da penuh..kalu ade pun seat depan2 jer...giler nk duk depan..mau kram leher...haha...pas tnye la kat si dia nih...nk tgk kat ner...dia cdg tgk kat City Square JB...aku pada mulanye mcm x berminat nk tgk kat situ sbb dulu aku tgk kat situ..cite battleship rasenye..gambar dia blur3..tu yg trauma nk tgk situ.....so kiteorg da dicide nk tgk kt CS..igtkan aku nk book online tapi tak leh lak...kene pakai mastercard...huhu..so terpakse la walk in jer...=)

kul 5.45pm aku g amik dia kt rmh sewe dia....then terus menuju ke  CS tu..rmh dia nk CS tu x la jauhkan sgt...dekat jer pun..lagi satu aku x berape suke nk tgk kt CS ni..nk carik parking payah...abih aku 3 kali pusing x jumpe2...last2 sib baik ade kosong..tu pun aku menyongsang arus nk park kat situ..haha bedal je la labu...janji ade parking..hahahahaha..Dah siap park sumer kiteorg pun terus gerak g wayang tu...igt nk tgk kul 6.20pm..tapi x sempat..haha..si dia dari tadi duk kate dlm kete..x sempat..x sempat...mmg terus x sempat..ceyhhhhh...(sbb dia gak la..bersiap lambt giler...sib baik dia x pakai suar pendek..kalu x mmg kene pelangkung ngn aku..haha..dulu aku da tegur dia jgn pakai suar pendek kalu nk kuar jlan2..x minat tul aku kalu lelaki pakai suar pendek atas lutut..bwah lutut tu x pe la..)

Bila smpai kat panggung tu...aku sedikit terkejut...hahaha..sebab da lain..x macm dulu(2 thun lepas)..haha.. skrg nmpk kemas..cantik..tersusun...x mcm dulu..padat giler..sempit...so agk selesa gak kali nih...hihi.. Si dia cite da lama da panggung nih renovate..=)..owhhhh macam tu rupenye...hehe..ok..=)..then kiteorg pun beratur...duk tgh beratur...dpn kiteorg ni ade sorg uncle mat salleh...pastu tibe2 ade 2 org mamat entah dari mane nk potong Q..haha..amek ko..da kene bebel ngn uncle mat salleh tu...haha..padan muka...

so kiteorg beli tiket 3D punyer..mcm kat tgv bukit indah...kalu tgk cite 3D akan dpt free spek 3D ( x la free sbnrnye kene gak beli rm5 satu...ceyhhh)...tiket kul 7.20pm..skrg baru kul 6.45pm..so kiteorg g la pusing2 kat CS tu...aku da lame x jejakan kaki kat sini..last rasenye 2 thun lepas...tu pun tgk wayang ngn osmet aku...sambil jaln2 n borak2 si dia nih kate kat sini ade satu restoran yg gunakan konsep tandas kat restoran dia...hahaha...si dia cite lagi..yg kwan satu tmpt keje ngn dia pernh tgk la..pelanggan akan duk kat meja macam mangkut tandas..duduk kt mangkuk tandas...dan makan dalam mangkuk tandas..mybe bagi org melayu mende tu nmpak selekeh dan menjijikan..tpi bagi org lain..mende tu mybe agk unik dan exotik..hahaha..(kalu aku pun,.x hingin nk mkn kat situ..loya..bole muntah hijau aku..camner lah diorg leh mkn..))


da mcm taik da..hahaha..


Dah penat pusing satu CS tu...kiteorg pun g balik kat panggung tu sbb da time cite kiteorg nk tgk tu..masuk dlm panggung..wahh..sumer nmpk baru...nice...seat dia pun ok..selesa gak..=)..so not bad la...x mcm dulu aku g..tgh sedap2 tgk tibe2 gmbr jadi blurrr..igt mata aku yg blur...ceyhh..rugi je tgk mase tu..yg si dia ni lak cite time dia tgk dulu 4 kali blackout..haha..lagi la..spoilll jer..hahaa..

Pada aku cite nih boleh tahan...byk adegan yg suspen..lagi2 tgk 3D..bila zombi tu lari2 tu mcm diorg duk lari kat aku..haha..ade satu scene tu..tiba2 si zombi nih muncull...terkejut aku ngn sidia...haha.sib baik kiteorg x berpeluk time tu..hahaa..kalu tak wat malu jer..hahaha..overall aku bg cite nih 5 bintang...mmg best n penuh suspen... nk tau jalan cite dia..sila lah g panggung wayang yg berhampiran anda...hehe...=).. dalam kul 9.20pm..cite tu hbis....pastu ajak la sidia nih g makan..nk makn kt luar mcm x sempat jer...sbb kul 10.30 aku da nk g keje...so aku belanje dia mcd jer la...tu je yg dekat... terima kasih kat si dia coz teman aku  tgk wayang...=)..hahaha...


zomba menyerang...serammmm.....

ni time zombie serang isreal..

#Akhirnya aku n bff aku da berbaik semula...yeahhh.happy sgt2..semoga kekal berbaik semula..hiihihi..sal adik angkat aku tu..hurmmm..entah la,,biar jer la dia..pas peristiwa aritu..terus x contact da...aku pun da penat....baik lupe kan jer la...hidup mesti diteruskan....dia da jumpe org yg membahagiakan dia..aku happy tuk dia...hehe..#

No comments:

Post a Comment