Wednesday 12 June 2013

mycibi ku...

Assalamualaikum....

selasa lepas...aku ade call perodua service center kat taman tan sri yacob..sebelum ni aku ade wat complain berkenaan mycibi aku...problem mycibi aku time tu...time nk pulas stereng ade bnyi yg kurang menyenangkan...so aku wat la complain..selalu aku service or wat complain kat perodua service kat kg aku.tapi di sebabkan x der mase aku nk balik kg..so aku g la kat PSC tmn tan sri yacob nih... acctually lama gak aku tunggu barang yg nk ditukar kat mycibi aku sampai..dekat sebulan gak la...tu pun aku call byk kali..kalu x call kompem x jalan...aishhhh..APTB...

Pagi selasa tu aku call...operator wanita yg angkat...so aku bgtau la sal akunye complain..barang da smpai ke?? dia cakap dah sampai..so aku wat appointment nak pasang mende tu ptg tu gak..=)..yeahh akhirnya smpai gak brg tu..yeahh mycibi aku dpt stereng baru..hehe..=)

Pas Zohor aku pun gerak lah g sanee.....acctually tempat tu dekat ngn sekolah adik angkat aku mngajar..haha...odw tu aku sempat la snap sekolah dia..hahaaaaaaaaaaaaaa......pas tu aku send gambr tu kat dia..wakakaka...terkezut dia..hikhikhik..=P

haha...nmpk sekolah adik aku..=P


Sampai je kat PSC tu..aku x yah tggu lama...jumpe service advisor kat situ..bagi kunci kt dia....diorg wat la keje diorg...hehe..time pomen tu nk betulkan stereng myicibi aku tu..aku pun g la tgk....(pomen yg repair mycibi aku tu boleh thn gak..comel jer..haha..tpi x dan la nk snap pic dia..kang kate ape lak..wakakaka)
mycibiku sedang di repair..

ni la mende yg di tukar tu.."stereng pad wheel'

sian mycibi aku digeodek2..hukhuk

sebulan duk tunggu menatang nih..huhu

yeahh....dapat baru..hehe


Dalam pukul 4ptg macam tu siap da diorg repair setereng mycibi aku...hehe..yeahhh..so far x der da bnyiian yg kurang menyenangkan tu....tapi time aku drive nk balik..stereng aku leh lak senget...hadoii...nk balik semula ke PSC tu malas..so aku terus je la..mybe nk kene betulkan alignment..huhu.. pusing punye pusing...aku singgah kt kedai tayar..sib baik ade...so aku ckp kat tokey tu mau betulkan alingment kete aku nih...huhu.RM25...huhu..agk mahal..tapi kat JB tu lah harga stendart....kalu kat BP...betulkan alingment rm16 jer......beza betul harga dia...tapi x per la...demi kekasihku mycibi..aku rela wat ape jer..asalkan mycibi ku syg nih sihat..haha..=)
mycibiku sedang dibetulkan aligmntnye..hehe

No comments:

Post a Comment