Tuesday 11 June 2013

10 June 2013

Assalamualaikum...

sekarang aku da ok sikit..haha... pas entri sal JIWA KACAU aritu...aku byk berfikir..ape la aku nih..byk sgt fikir bukan2..padahal mende tu kecik je kot...tapi disebabkan perasaan cemburu yg membuak2...aku jadi x tentu arah...tapi malam tu mmg jiwa aku kacau sgt...so aku pun keluar la lepak ngn member2 club kete aku...yer...aku ade club kete..byk rakan2 baru aku kenal bila aku join club nih..haha..teringat lak mase mula2 club nih ditubuhkan..beberape org jer yg join lepak TT(lepak).haha..lama kelamaa ahli club nih pun semakin ramai.hehe..dan ade gak mamat2 ensem yg join.hehe..=P....Bila aku lepak ngn member kete aku nih..aku jadi lupe aku nih plu..haha..sbb diorg sumer star8..=)
Semalam aku,adik n bff aku puasa sunat hari isnin kebetulan hari tu jatuh 1syaaban 1434 H..so disunatkan kita berpuasa...hehe.. mula2 aku nk ajak adik aku tu buka sama..tapi disebabkan kekangan masa..so dia cakap..jumpe pas maghrib jer...so aku pun setuju..=)..sebelum tu aku da minta izin da kt bff aku...nk pinjam bf dia tu aka adik aku jap..hehe...bff aku tu sporting,baik..bertuah adik aku dpt bf mcm bff aku tu..hehe..tu sebab aku syg mereka berdua..=)
dalam kul 8pm..aku jumpe adik aku kat DnC Angah Chiken chop..kedai ni femes gak la kt JB.sbb kedai nih menghidangkan makanan western dgn harga yg murah iaitu hanya RM5 jer..disebabkan adik aku ni nk sgt mkn chiken chop rm5 nih..so aku pun ajak la dia dinner kat situ...aku order oblong..manakala adik order chiken chop dan kiteorg order air special kat situ air bandung soda..sedap dan lain daripada yang lain sbb biasenye air bandung warna merahkan..tapi yang ini warna hijau pandan.hehe.



Sambil makan..kiteorg borak2 la..tanye kaba..yer la da 2 minggu x jumpe adik aku nih...rindu sgt2 kat dia..hehe..kalu bole nk je peluk dia..haha..tapi sume tu x mgkin berlaku...=)..pas habis makan aku ajak dia g kat kete aku..hehehe..bukan nk wat mende yg x senonoh k..kang marah lak bff aku nnti...hehe just nk bagi hadiah yg telah aku janjikan sempena graduasi dia..hehe.. so aku bagila hadiah tu dalam plastik puteh kat dia...aku da bgtau dia da aku nk bg ape..sbb aku da tnye dia.dia nk ape sempena graduasi dia..dan dia nk mende tu..ok..abang belikan tuk adik..hehe..

Aku: Nah adik..hadiah sempena graduasi adik tempoh hari..hehe
adik: ehhh..ehh..ape tu...(wat2 x tau lak..cium baru tau.hahaha)
aku: aehhh..nak ke tak nak..hehe..ni la hadiah yg abg nk bg aritu..hehe.selamat graduasi adik..=)
adik: macehh abang..(tersenyum...)

hehe..aku suka tgk dia senyum time dia dpt hadiah tu..hehe...aku rase bahagia sgt bila.adik aku gembira..abang harap adik jaga pemberian abang tu yer..hehe...haha...pastu kiteorg borak2 sikit..pastu kiteorg pun balik..sebab aku ade janji nk jumpe mmber kete aku pastu..hehe
hehe..muharam kene spot dek mycibi..hehe

#dalam hadiah tu aku ade tulis sumthing...tapi tak tau la adik aku ni jumpe ke idak ape yg aku tulis tu...harap2 dia x jumpe..huhu#

2 comments:

  1. tertulisnya di situ... ini wasiat dariku untukmu... moga dikau berbahagia bersama dengan org yg dikau sayangi

    ReplyDelete
  2. yer..begitulah nampaknye..sampai masa untuk melepaskan dia pergi untuk melihat dirinya dan diri besfren aku bahagia bersama...

    ReplyDelete