Wednesday 12 June 2013

My BFF...=)








Assalamualaikum..

BFF stand for Best Friend Forever... (Boy Friend Forever bole tak ekk??haha)...asyik cite sal adik angkat aku je kan..so kali nih aku nk cite sal BFF aku lak..hehe..

Dalam entri yg lepas..aku ade cite dalam hidup aku ni ade 2 org yg selalu ade dalam hati aku..dan aku teramat syg kat diorg.. sorg adik angkat aku..dan sorang lagi BFF aku.... bff aku ni la yg selalu ade kt aku..time aku sakit..sedih..perlukan seseorang utk bercerita..aku akn share kat dia...thnks bro selalu ade disamping aku...haha..

macamana aku leh kenal ngn bff aku nih??hahaha.. ok..semuanya bermula kat laman muka buku..yaaa kat situ la aku kenal dia....rasenye dia yang add aku..tapi pas aku approved dia..aku x tegur pun dia..haha..jenis aku...kalu org tu yg add aku..org tu la kene tegur aku..haha....tapi selalu gak aku stalk fb dia..mase tu dia suke post pic2 anime yaoi..haha..ataupun "mentaiko"..(betulke ejaan aku nih..bedal je la..haha)...

satu hari tu..entah macamane..si dia ni duk tegur aku...after tht time kiteorg rancak berborak....then dia cite la yang dia ni baru jer nk berjinak2 dalam dunia PLU nih disebabkan baru clash ngn gf dia..huhu..kesian dia..dan aku ade tanya kat dia...kenapa ko nk masuk dalam dunia songsang nih..?? ko kan da straight...susah tau nak jadi straight balik nnti..dan dia jawab..x per lah..ini dunia yang aku pilih...sbb aku da bosan bercinta ngn perempuan...aku pun kata ok...its up to you..asalkan dirimu happy..=)

Masa mula2 kiteorg borak..dia nih suka share pic2 private dia..haha..aku pun pelik..aku x der pun mntak..dia sibuk nk bg..so aku pun terima jer la....jenis aku..kalu org tu da share pic2 dia..so aku kene la bg gak..haha...pas tu byk gak la kiteorg bertukar2 pic..haha..dari yg biase ke pic2 yg senseored...haha..smpai sekarang aku ade lg simpan pic dia.haha...wat koleksi peribadi..wakakakaka.....tapi aku x der la nk bg pic dia kat org lain..sbb tu amanah dari dia..=) dan aku akan simpan baik2..



Lama kelamaan kiteorang sgt akrab kat laman muka buku...hari2 aku ade jer mende nk nyakat dia..haha..dia pun kaki nyakat aku gak..kdg2 geram gak aku ngn dia..haha.. sampaikan mmber FB aku ade tnye..aku kapel ke ngn DIA nih..haha..aku pun tersipu2 malu dibuatnye...haha..acctually kiteorg just kawan baik tu saje..kat FB kiteorg declared sibling...hehe..dan aku rase itu adalah lebih baik...aku harap kite berkawan sampai bila2...=).

Lastly aku tujukan lagu SAHABAT dari najwa latif ni tuk BFF aku... aku harap dia hayati lirik lagu nih..dan aku ucapkan terima kasih kat dia kerana sentiasa ada utk aku dikala aku sedih dan perlukan seseorang tuk berkongsi masalah...'
     ''awak terima kasih utk segalanya..walaupun diri mu ada orang yg awk syg..sy tetap sayang awk''

#aku ngn bff aku guna ganti diri "awak n saya"..haha..x tau knp kiteorg selalu msj mcmtu..haha...arini BFF aku merajuk ngn aku..huhu...''maaf awk..im soryyy..=(.."

1 comment: