Saturday, 2 November 2013

Welcome November!!!

Assalamualaikum...



welcome november....da bulan november da rupenye....aku rase mcm cpt giler masa berlalu...huhu.. ohh yer..bulan november nih istimewa sikit bagi aku..haha..sebabnye ialah...bulan november nih adalah bulan kelahiran bagi insan2 yg aku syg.......hahaha

mak aku....abang aku..mylove...adik angkt aku dan juga bff aku....huhu..

SELAMAT HARI LAHIR tuk insan2 yg ak syg tu....=)..sayang semuanya...hehe


Hari ini besday Adik angkat aku...3hb.... teringat lak time besday dia thun lepas....aku der bagi satu video yg aku amik kt youtube sempene besday dia....hahaha.....pastu aku de bg kredit je kat dia.....sbb mase tu baru jer kenal ngn dak kecik tu......hahaha.. ape2 pun tuk adik angkat aku tu..selamat ulang tahun kelahiran yg ke 2*...semoga pnjg umur..dimurahkan rezeki...kesihatan yg baik...and im always love you...huhu................sal hadiah......hurmm...tak tau ler nk bagi ape..tgk jer la nnti....


tapi malangnye...aku cari2 kt youtube x jumpe lak video tu...huhu.. hope adik aku tu igt sal video tu...hahaha.. ape2 pun HappY besday adik...=)

7 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. hahaha...da lame baru nk comment ke??? choiiii...

      Delete