Friday, 31 May 2013

Assalamualaikum.....

Petang tadi..selepas balik dari kerja..baru aku teringat akan janji aku kat adik...aku da janji nk bagi dia hadiah sempena konvo dia...=)...

So aku pun pergi la Plaza Angsana..sebab dkt ngn rmh aku....n bole cuci2 mata kat situ..haha..byk gak anak2 ikan....yer la musim cuti sekolah...kihkihkih..

Dah park kereta aku sume pergi la ke kedai yg ingin dituju..hehe..kedai tu aku da pergi sebelum nih..sebab aku beli akunye kehendak pun kat situ..lagi satu kat kedai tu ade la mamat ensem...saje sambil2 tu leh cuci mata..kihkihkih...dah beli adiah adik aku tu..aku g  lak kat UO...kali ni nak cari hadiah kawen tuk kawan satu tempat kerja ngn aku lak...duk pusing2 jumpe la thermos..haha..beli jer la..nnti mmber aku leh gak pakai thermos tu.haha...dia kawen hujung minggu nih....selamat pengantin baru geng..haha..muda2 da kawen..hahaha...(aku entah bila la nk kawen..huhu)

#aku harap adik aku suka ngn hadiah tu....

4 comments:

  1. nak jugaaaaaaaa.... nak hadiahhhh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha...nak hadiah kene kuar date ngn aku..haha

      Delete
    2. nak dates...nyum2... safiyya...

      Delete