Tuesday 28 May 2013

Hari Graduasi Adik angkat aku..

Hari ini 28.5.2013.....hari graduasi adik aku...huhu..tahniah yer dik..semoga suksess sentiasa k.=)..abg sentiasa doakan yg terbaik tuk adik.=).. Haritu ade janji sesuatu ngn adik aku nih.nk bagi sesuatu sempena convocation dia...hope dia suka mende yg aku nk bg tu..huhu...tp tunggu dia balik JB la,,baru leh bagi dia..(hope BF dia x jelesss...sorii..>_<'')hehehe...

Tadi tergerak lak jari aku nk bukak facebook aku...da bersawang da facebook aku....yer la..sejak adik n bff aku deactived  fb diorg..fb aku sunyi sepi da... so tadi...saje jer tgk2 fb aku kot2 ade org add aku ke..haha..belek2 punye belek aku tertarik ngn 2 video mmber fb aku post...haha..mmg kelaka giler....
 
                            
                            
#yang vid 2nd tu best..hehe..sedap je mata memandang..kihkih..yg x bole bla..siap ade kiss2 bagai...haha sweet tul.#

No comments:

Post a Comment