Monday 30 December 2013

LaGU Penutup Diari 2013 aku.....

ADUH BY AJAI

Berdiri di sebalik awan hitam yang berkepulan
Tiada pandangan yang dapat ku perlihatkan
Hanya wajah yang selalu ada di ruang mata ini
Yang sudah terlalu jemu dari pandangan


Sudah tiba masanya ku harus berdiri tanpamu
Menggantikan dengan awan putih yang memutih
Bila aku sudah tiada baru kau kan merasai
Bagaimana oh rasanya kehilangan

Chorus
Aduh sayang aduh kasih
Aku dah bosan dengan caramu
Aduh usah aduh engkau
Cuba kembali pada diriku
Kerna aku dah tahu
Apa yang kau lakukan
Kerna aku tahu
Kita tak sehaluan

Walaupun ku tahu kan separuh mati merindui kamu
Namun harus ku cuba ‘tuk melupakan dia
Tangani semua ini dengan akal fikiranku
Biar engkau kan tahu ku tak cintamu


#lagu nih aku duk lyn sktg....aku cuba utk lupakan dia.....walaupun byk kngan manis antara aku ngn dia..setiap saat aku aku x leh tipu diri aku sendiri...setiap saat tu lah aku rindukan dia....tapi itu lah....dia tak rindukan aku pun..... kepada orang tu..terima kasih  krn pernah hadir dlam hidup aku.....terima kasih krn pernah ade dlam hati aku nih... so lagu nih penutup tuk diari hidup aku tuk tahun 2013 nih......hadiah yg dia bg sempena besday aku..stil aku pakai..walaupun da pecah sikit..sbb terjatuh  itu hari....huhu...

8 comments:

  1. sabar bro.. kuatkan diri, buatlah benda2 yg menyibukkan diri supaya lupa sedikit demi sedikit kenangan dengan dia, memang betul memori x blh padam, tapi jadiknlh ia pengajaran unt menempuhi hari mendatang..
    jom singgah- http://cokyu-plu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. assalamulaikum lagu berhantu yang mengingatkan kisah percintaan pertama ialah aku dan kenangan dari brain conention ,tak boleh dengar lagu itu ingatkan dier .dan lagu yang selalu dengar bila mengenangkan kisah percintaan kami adalah melukut di tepi gantang aishah dan melakar rindu -julfekar . ,itu lah perjalanan kisah cinta kami .

    ReplyDelete
    Replies
    1. nice paksuman...huhu....lame x nmpk paksuman..=) sihat ke?

      Delete
  3. Alolo..... ciannyer..... bende yang lepas jangan dikenang...... buang yang keruh ambil yang jernih...... cakap memang senangkan.... tapi kalau usaha berpanjangan..... insyaAllah akan lupa punya.... mungkin bukan jodoh.... satu ari nanti mungkin jumpe yang sesuai.... tapi bile?? Tu la soalan yang selalu bermain di mindakan..... doa jela.... kadang2 bende yang kita mahu tu tak dapat.... tapi bende yang kita tak nak tu pulak yang dapat..... jangan dikejar benda kita tak dapat.... nanti yang dikejar tak dapat,yang dikendong berciciran..... ape2 pon..... cayokk....

    ReplyDelete
  4. life must go on bro...tahun baru....bukak buku baru....chill okeisss...
    ape2 pon Happy New Year....aku doakan ko aways happy...smile...:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. HappY NEw year gak kid.....da buka buku baru da.....hehe

      Delete